Rumored Buzz on بیماری زونا درمان

Wiki Article

علایمی که مطرح کردین به نفع زونا هست اما به طور کلی، احتمال عود مجدد کمه

در مواردی هم در اثر بازنشدن چتر، بسته‌ها با آنها برخورد می‌کنند.

افراد مسن مبتلا به بیماری‌های تضعیف‌کننده‌ای همچون سرطان

آقای تورک در مصاحبه‌ای از ژنو گفت که شواهدی به دست آمده است که نشان می‌دهد اسرائیل سرعت ارسال کمک‌ها را کند کرده یا از ارسال آنها خودداری می‌کند.

● درد ناشی از زونا معمولاً در اعصاب نواحی زیر رخ می‌دهد:

شایع‌ترین عارضه جانبی ناشی از بیماری زونا، درد بعد از زونا يا نورالژی پست هرپتیک می‌باشد. این عارضه به صورت درد مداوم و مزمنی است که حتی بعد از برطرف شدن کامل لکه‌های پوستی هم در بیمار باقی می‌ماند.

گاهی اوقات بیماری زونا شدت چندان زیادی نداشته و با استفاده از روش‌های خانگی می‌توان میزان درد و خارش ناشی از آن را کاهش داد. این روش‌ها شامل موارد زیر هستند:

به این دلیل است که سیستم ایمنی افراد مسن بیشتر در معرض خطر یا ضعیف شدن است.

● بثورات زونا روی پوست سر می‌تواند باعث ایجاد حساسیت در هنگام شانه زدن موهایتان شود. بدون درمان، زونا روی پوست سر می‌تواند منجر به ایجاد لکه‌های طاسی دائمی شود.

با همه موارد گفته شده، لازم است یاداوری کنیم که درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد؛ زیرا زونا یک بیماری عفونی بوده و باید دوره خود را سپری کند.

نمونه‌برداری از پوست – آزمایشی است که طی آن، قسمت کوچکی از سطح پوست به طور ملایم تراشیده می‌شود تا ویروس زونا یا سایر ویروس‌های موجود در آن شناسایی شود.

سلام خسته زمان بیماری زونا نباشید من چندین سال پیش روی رانم یه همچین تاولی درومد همه گفتن تبخاله و قطع شد ولی الان یه مدت هست که هر یک ماه یکبار یا روی ران یا در باسن یا روی مقعد همچین تاول هایی میزنم میتونه زونا باشه؟؟؟ایا خطرناکه؟؟؟؟

قبل‌ از آن‌، علائم‌ ممكن‌ است‌ شبیه‌ آپاندیسیت، جمع‌ شدن‌ مایع‌ دور ریه‌ یا سایر بیماری‌ ها باشند.

ضعف عضلانی که تقریباً در یک نفر از هر ۲۰ بیمار مبتلا به زونا پیش می‌آید. شایع‌ترین پیامد آن هم فلج شدن عصب صورت است.

Report this wiki page